Start je carrière bij Coface!

Customer Service Officer (32-40 uur)

customer service officer BIJ DÉ KREDIETVERZEKERAAR VAN NEDERLAND

 
MAKING TRADE HAPPEN
Samen werken aan één doel: handel vergemakkelijken door onze 50.000 zakelijke klanten te helpen bij het ontwikkelen van hun bedrijf. Coface is wereldwijd een leider in de markt voor kredietverzekering en risicobeheer. We hebben daarnaast diensten ontwikkeld, waaronder factoring, incasso, Single Risk-insurance, bonding en Business-informations.
 
Als Customer Service Officer sta jij midden in de business van Coface. Samen met de andere Customer Service Officers van het Client Service Center ben je verantwoordelijk voor het beheer van de klantenportefeuille met een premie van EUR<10K.
Naast het te woord staan van de polishouders draagt het team ook zorg voor commerciële activiteiten als het verzorgen van polis verlengingen, het uitvoeren van het KYC proces, het geven van online trainingen en het proactief contact opnemen met deze klanten op basis van beschikbare data.
 
Daarnaast zijn de medewerkers van het Client Service Center verantwoordelijk voor het beantwoorden van overige binnenkomende vragen van polishouders en assurantiekantoren/makelaars van Coface. Het gaat hierbij om een breed spectrum van vragen op gebied van limieten, schades, incasso, facturatie en het gebruik van Cofanet (online portal). Deze vragen komen telefonisch en via de e-mail binnen; wellicht in de toekomst ook via chat en/of social media.
 
De medewerker begeleidt de klant, volgens een gedefinieerd proces, naar een volledig en snel antwoord en staat de klant professioneel te woord. Indien de vraag niet binnen het team beantwoord kan worden, zet de Customer Service Officer de vraag uit bij de experts binnen de betreffende afdeling.
 
Wij bieden een kwalitatief hoogwaardig team, waar je veel van mag verwachten. Een uitgebreid trainingstraject. Een functie waarin je jezelf uitdaagt en bijdraagt aan de doelen van het Client Service Center. Een ervaren leidinggevende, die je zal begeleiden optimaal te ontwikkelen in deze nieuwe functie.
 
 

WAT kun je verwachten?

  • Een dynamische omgeving waar kwaliteit centraal staat;
  • Een uitgebreide opleidingsperiode om je te begeleiden in je nieuwe uitdaging. Dit omvat systemen, procedures en producttraining;
  • Een omgeving die ieders potentieel ontplooit door te stimuleren om jezelf te zijn;
  • Een centrale rol waarin je bijdraagt aan de klanttevredenheid en potentieel om door te groeien naar andere rollen;
  • Een ervaren manager om je professioneel te coachen;
  • Eindejaarsuitkering, 30 dagen vakantie en een bedrijfspensioenregeling (DC-regeling);
  • Een duurzaam inzetbaarheidsbudget van 750 euro per jaar en sporttoeslagen. 
 

wat wordt er van je verwacht?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau; 
  • Je krijgt energie van het werken in een dynamische omgeving; 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van de Engelse taal; 
  • Ervaring met het opstellen van contracten; 
  • Goede beheersing van IT-tools in het algemeen. 
  • Flexibele houding en in staat om onder druk te werken.

 

 

Interesse? Fantastisch!
Stuur je motivatie met CV naar:  jobs-netherlands@coface.com en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Bezoek in de tussentijd www.coface.nl en kom meer over Coface te weten. 
Naar boven