- Algeria
- Argentina
- Australia
- Austria
- Belgium
- Benin
- Brazil
- Bulgaria
- Burkina Faso
- Cameroon
- Canada
- Chile
- China
- Colombia
- Costa Rica
- Croatia
- Czechia (Czech Republic)
- Denmark
- Ecuador
- Egypt
- Estonia
- France
- Gabon
- Germany
- Ghana
- Hong Kong, S.A.R.
- Hungary
- India
- Indonesia
- Ireland
- Israel
- Italy
- Ivory Coast
- Japan
- Latvia
- Lithuania
- Luxembourg
- Malaysia
- Mali
- Mexico
- Morocco
- Netherlands
- New Zealand
- Norway
- Peru
- Poland
- Portugal
- Romania
- Russian Federation
- Senegal
- Serbia
- Singapore
- Slovakia
- Slovenia BI
- Slovenia TCI
- South Africa
- South Korea
- Spain
- Sweden
- Switzerland
- Taiwan
- Thailand
- Togo
- Turkey
- United Arab Emirates
- United Kingdom
- United States of America
- Vietnam
Heeft u een klacht?
Adres
Heeft u een klacht?
Ondanks onze inspanningen kan er wel eens iets fout gaan. Mocht u niet tevreden zijn over onze dienstverlening, laat ons dat dan alstublieft zo snel mogelijk weten.
Hoe?
U kunt daarvoor ons online formulier gebruiken. U kunt ons ook een e-mail sturen (complaint.netherlands@coface.com), omdat het soms eenvoudiger is een kort bericht te schrijven.
Zorgt u er alstublieft voor dat u uw klacht goed omschrijft en wat u van ons verwacht. Laat ook uw naam, adres en contractgegevens (polisnummer en andere referenties) achter.
Onze verplichtingen
Zodra u een klacht heeft ingediend, zullen wij ons uiterste best doen om hieraan direct tegemoet te komen. Indien wij daarvoor meer tijd nodig hebben, zullen wij:
- de ontvangst van uw klacht bevestigen
- u voorzien van een referentienummer
- u binnen een redelijke termijn een definitief antwoord sturen