verzeker-mijn-debiteuren-risico

Accountmanager binnendienst

Zorg jij samen met je collega accountmanagers voor de optimale klantervaring én vind je het een uitdaging om te zorgen voor een up-to-date administratie? Dan willen wij jou als collega!
 

WAT GA JE DOEN?

Je bent in deze functie de rechterhand van de Accountmanager Buitendienst en een écht teamspeler, want: “teamwork makes the dream work”. Jij zorgt ervoor dat het gehele ‘after sales’ proces foutloos verloopt en in lijn is met de verwachting van onze makelaars én klanten. Je ondersteunt de Accountmanager Buitendienst actief en samen zijn jullie verantwoordelijk voor het beheer van de klantenportefeuille.
 
Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen vanuit de makelaars en klanten. Je beantwoordt vragen over onze online klantportal en de polis. Je pakt verlengingen op en bereid offertes voor. Je inventariseert het profiel van de klant. Je onderzoekt o.a. hoe de polis loopt, wat het schade verleden is van de klant en wat de omzet heeft gedaan. Daarnaast beheer je een eigen klantenportefeuille met de kleinere klanten. Dit houdt in dat je, samen met de makelaar, vanuit ons kantoor actief het contact met de klant op zoekt en onderhoudt. Dit doe je bijvoorbeeld door het voeren van servicegesprekken en het beantwoorden van vragen. Je ziet kansen om de klantportefeuille uit te breiden en pakt deze, samen met de Accountmanager Buitendienst op.
 
Als Accountmanager Binnendienst ben je onderdeel van ons Key Broker team. Dit is een dynamisch team waar samenwerking, collegialiteit en het behalen van doelen centraal staan.
 

JOUW PROFIEL

 
Je leert snel en werkt zelfstandig, klant- en servicegericht. Je bent nauwkeurig en hebt een sterk oog voor details. Je staat stevig in je schoenen en je bewaakt te allen tijde de rust. Je kunt goed luisteren en doorvragen. Je pakt dingen op en rond deze af binnen de afgesproken tijdslijnen.
 
Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend and you are perfectly capable to interact in the English language… Ook herken jij je in onze kernwaarden, client focus, collaboration, expertise en courage and accountability. 
 
Verder kun je de volgende eisen afvinken:
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie waarbij je gewend bent om klantcontact te hebben;
  • Goede communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
  • In het bezit van een WFT basis certificering of de motivatie om deze te behalen.
Weet je (nog) niet goed wat een kredietverzekering is? Geen probleem, wij namelijk wel. En wij helpen je natuurlijk om je deze kennis eigen te maken.
 

WAT KRIJG JE ERVOOR TERUG?

In ieder geval:
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte om ervaring op te doen en jezelf te ontwikkelen in een  internationale organisatie in het hart van de financiële dienstverlening en economie.

 

 

ENTHOUSIAST GEWORDEN? DAT SNAPPEN WIJ.
Coface heeft de ambitie om haar positie in Nederland verder te versterken. Voel jij je aangetrokken tot deze uitdagende omgeving en denk jij dat je het in je hebt om succesvol te zijn in deze functie? Laat het ons weten en stuur jouw CV met korte motivatie naar:  jobs-netherlands@coface.com
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via 076 573 71 71.
Naar boven
  • Nederlands