kredietverzekering nieuws publicaties
05/05/2017
Corporate Nieuws

Coface digitaliseert de 'customer experience'

Een nog betere klantenservice: Dat is één van de prioriteiten van het  strategisch plan ‘Fit-to-Win’ van Coface.

In dat opzicht is digitale transformatie om aan klantenbehoeften te voldoen, essentieel.

In de afgelopen jaren heeft Coface de weg vrijgemaakt voor digitale innovatie met een reeks van web-based diensten, zoals het Dashboard of CofaServe.

 

 

Klik op de video voor een korte samenvatting van deze innovaties.

 

Binnenkort gaat een volledig vernieuwde versie van CofaNet Essentials online. Onze managementtool voor kredietverzekering krijgt, buiten een aantal nieuwe functies, een moderne look & feel en is geoptimaliseerd voor alle mobiele apparaten.

Daarnaast zijn CofaNet Essentials en alle andere online tools vanaf deze datum bereikbaar via een nieuwe ‘portaltoegang': Het Coface Customer Portal. Het is de centrale toegang voor alle programma's en applicaties, waarmee onze klanten met ons samenwerken. Daarnaast kunnen wij via de Customer Portal gericht nieuws, productinformatie , landen- en sectorinformatie delen. De mogelijkheid om via de portal direct contact met ons op te nemen maakt deze nieuwe service compleet.

Contact


Heeft u vragen?

Neem dan contact op met
Marketing & Communicatie Coface NL via:
marketing-netherlands@coface.com

Naar boven